shopify site analytics

Vet Verliezen 1.0 Ervaringen: Echt Snel Vet Verliezen?

Er zijn veel diëten en andere manieren om vet te verbranden. Het wordt lastig om een manier voor jezelf te kiezen, want verschillende diëten hanteren verschillende strategieën en manieren van denken. Dit gaat zeker ook op voor het ebook Vet Verliezen 1.0. De strategie in het ebook gaat in tegen veel adviezen van andere deskundigen.

Wij gaan het boek reviewen om jou inzicht te geven in wat je ervan kunt verwachten. Waarom moet je het boek kopen of juist niet kopen? De methode is gebaseerd op de in Amerika populaire strategie Intermittent Fasting. Wat houdt het in? Wij gaan het toelichten.

Ebook Vet Verliezen 1.0

Het boek is geschreven op basis van eigen ervaringen door Mark van Oosterwijck. Hij was hard aan het trainen en goed op zijn voeding aan het letten, maar toch lukte het hem niet om het lichaam te krijgen dat hij voor ogen had. Als kind had hij moeite om op gewicht te blijven. Op latere leeftijd is dat goed gelukt, maar toch was hij nog niet tevreden met de resultaten. Nadat hij kennis had gemaakt met Intermittent Fasting kreeg hij een betere controle over zijn eten en zijn lichaam. Het resultaat was een laag vetpercentage en meer spiermassa. In zijn ebook legt hij uit hoe jij ook je voordeel kunt doen met zijn levensstijl.

Wat is de strategie achter het ebook?

Het ebook trapt af met de volgende zin op de eerste pagina: “Transformeer je lichaam in een vetverbrandende machine”. Het boek is gebaseerd op de gedachte dat je met fitness, de juiste voeding en een gezonde levensstijl je vetpercentage redelijk eenvoudig en snel kunt verlagen. Daar blijft het niet bij, de schrijver belooft ook dat je beter in je vel gaat zitten. De levensstijl voelt zo goed aan dat je eraan verslaafd raakt. In het begin zul je moeite hebben met de strategie. Het druist namelijk in tegen alles wat je geleerd hebt. Het ontbijt moet je niet overslaan en crashen is slecht voor je lichaam. In het ebook wordt dit tegengesproken.

Wat wordt er verstaan onder Intermittent Fasting?

Intermittent Fasting is een alternatieve manier om over het dagelijkse eten en drinken te denken. Zoals bij veel diëten en levensstijlen het geval is komt het overwaaien vanuit de Verenigde Staten. Daar is het vooral populair onder mannen en vrouwen die zeer actief met fitness bezig zijn. Toch druist de strategie in tegen de standaard adviezen die actieve sporters nastreven. Intermittent Fasting is eigenlijk een dieetvorm waarbij je het grootste deel van de dag geen calorieën binnen mag krijgen. Het is geen crashdieet, want gerekend over de gehele dag krijg je voldoende calorieën binnen.

Binnen een periode van  4 tot 8 uren op een dag mag je calorieën binnen krijgen en de rest van de dag helemaal niets. Je eet de calorieën die je nodig hebt bijvoorbeeld tussen 12.00 uur tot 16.00 uur, of tot 20.00 uur. Je mag zelf de uren selecteren die jou het beste uitkomen en die jou het beste liggen. Gebruikelijk is om in de ochtend helemaal niets te eten. Zodat het lichaam zoveel mogelijk vet kan verbranden. Op deze manier krijgt je lichaam lang de tijd om overtollig lichaamsvet te verbranden. Door te sporten kun je het proces versnellen.

grafiek

Is Intermittent Fasting niet slecht voor je lichaam?

Hier zijn verschillende theorieën over. Volgens het ebook heeft het alleen maar voordelen. De waarheid is dat vasten op de lange termijn zeer slecht is voor je lichaam. Het lichaam heeft namelijk voldoende calorieën nodig om optimaal te kunnen functioneren. In de strategie van Vet Verliezen 1.0 krijg je wel voldoende calorieën binnen, maar niet op het moment dat het lichaam het verwacht. Het lichaam kan op de momenten dat je niet eet niets anders dan lichaamsvet en spiermassa verbranden.

Volgens de schrijver gaat de verbranding door een tekort aan calorieën niet ten laste van de spiermassa. Het lichaam doet er volgens Van Oosterwijck alles aan om geen spiermassa te verbranden, maar alleen maar vet. Zodra er geen vet meer voorradig is, zou het vasten pas de spiermassa aantasten. Dagelijks krijgt het lichaam genoeg voedingsstoffen en calorieën binnen. Alleen wordt het lichaam gefopt door een lange tijd geen voedingsstoffen en calorieën binnen te krijgen.

Is Vet Verliezen 1.0 een dieet of een levensstijl?

Je krijgt in het boek instructies over hoe je met voeding om moet gaan, maar omdat het je manier van leven en eten zo sterk gaat veranderen, spreek je eerder van een levensstijl. Een dieet impliceert dat jij je tijdelijk aan een bepaald eetpatroon gaat houden. Dit is niet van toepassing op Vet Verliezen 1.0. Naast het eetpatroon wordt er ook uitgelegd hoe je moet trainen. In het begin is het lastig om te wennen aan het patroon van eten en trainen, maar je went er snel aan.

Waarom je koffie moet drinken

Op delen van de dag dat je aan het vasten bent mag je dus ook geen calorieën drinken. Thee met suiker moet je dus achterwege laten. Je zult je moeten beperken tot water, thee of koffie zonder verdere ingrediënten. Het wordt aangeraden om koffie te drinken. Koffie heeft namelijk de volgende voordelen voor het bereiken van jouw doel:

  • In de periode van het vasten helpt koffie het lichaam op gang om vet te gaan verbranden
  • Koffie zorgt ervoor dat je alert blijft
  • Koffie geeft energie om intensief te kunnen trainen
  • Je zult minder een hongergevoel krijgen

Lust je geen koffie? Leer het aan om het toch te lusten. Nadat je het een paar keer gedronken hebt leer je de smaak wel te waarderen.

koffie

Wat zijn de voordelen van de strategie?

De meeste mensen hebben in de ochtenduren geen behoefte aan eten. Het houden aan de momenten waarop je geen calorieën binnen mag krijgen valt hierdoor mee. Door in de ochtend niets te eten krijgt jouw lichaam de tijd om veel vet te verbranden. Daar is in de nacht al een start mee gemaakt. Je lichaam krijgt 16 tot 20 uur de tijd om vet te verbranden.

Een ander voordeel is dat je geen ingewikkelde eetschema’s hoeft aan te houden. In het ebook staan een aantal recepten uitgewerkt, maar het eten is in vergelijking met andere manieren om af te vallen niet zo complex. Je hoeft ook niet strikt alleen maar gezond eten binnen te krijgen om toch af te kunnen vallen. Geef jezelf ook de ruimte om in het weekend je reguliere eetschema weer op te pakken.

Welke resultaten kun je verwachten van Vet Verliezen 1.0?

Door je zo goed mogelijk te houden aan de strategie van Vet Verliezen 1.0 zul je zeer geleidelijk vet verliezen. Je kunt ongeveer uitgaan van 500 tot 750 gram per week. Indien je een hoog vetpercentage hebt, zal het vet verliezen sneller gaan. Naarmate het vetpercentage lager wordt, zul je steeds minder snel vet verliezen. Diëten waarbij je veel sneller lichaamsvet verliest zijn ook niet aan te raden. Wanneer het sneller gaat kan dit invloed hebben op je stofwisseling. Hierdoor loop je het risico dat bij het afvallen wel spiermassa verloren gaat.

Wat zeggen andere websites over het ebook Vet Verliezen 1.0?

Wij waren ook benieuwd hoe andere websites het ebook reviewen. Wij hebben hieronder een aantal reacties voor jou verzameld.

“Het product is zeker de prijs waard als je kijkt naar alle waardevolle content die er in staat. Wil jij graag je vetpercentage verlagen en heb je de discipline om hier iets voor te doen? Dan is ‘Vet Verliezen 1.0’ zeker iets wat je kan proberen.” Bron: Schemaatje.nl

“Het e-book is een ware eyeopener en het is op een leuke manier geschreven zodat iedereen het begrijpt. Als je de discipline kunt opbrengen dan is deze strategie het proberen zeker waard!” Bron: Vetvrij.com

“Mijn conclusie is dat dit programma voor mij perfect is. Ik ben meer gaan eten en vet gaan verliezen. Definities van de spieren worden zichtbaarder en ik heb eindelijk het idee dat een sixpack ook voor mij weggelegd is.” Bron: Letfatcry.nl

Conclusie – Is het kopen van het ebook de moeite waard?

In eerste instantie stonden wij argwanend tegenover de aanbevolen methode, maar door ons er nader in te verdiepen zien wij ook wel weer dat het nog niet zo vreemd gedacht is. Het is geen manier om even snel een paar kilo’s te verliezen, maar het is wel een goede manier om gewicht te verliezen zonder je dagelijkse programma volledig over de kop te gooien. Het is relatief eenvoudig te volgen, maar het is eerst wel even wennen aan het vasten gedurende 16 tot 20 uren per dag.

Het ebook is een aanrader. Indien je er ook nog actief bij gaat sporten zul je het ebook vaak een keer raadplegen om kennis op te doen over verschillende aspecten van deze levensstijl.

Hoe kan ik Vet Verliezen 1.0 bestellen?

Je kunt het ebook kopen door op onderstaande button te klikken. Nadat je hebt afgerekend wordt het boek je gelijk in een pdf bestand toegestuurd. De betaling loopt via bijvoorbeeld Ideal of PayPal.

3 Reacties op "Vet Verliezen 1.0 Ervaringen: Echt Snel Vet Verliezen?"

  1. Nicoline says:

    Goedemiddag,
    Het zal aan mij liggen hoor, maar hoe bestel ik het boek ‘vet verliezen 1.0’?
    Het lijkt alleen maar te lukken om het ‘fitchef’ boek te bestellen. Of is dit 2 in 1?

    Hoor het graag!
    Groet,
    Nicoline

Laat een reactie achter

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *