Afslank Receptenbijbel Abonnement Opzeggen / Afmelden?
Wil je je abonnement stopzetten van de Afslank Receptenbijbel, de Strakke Buik Bijbel, de Smoothie Afslankbijbel, Slank in 15 Minuten, HappyHealthy Premium of Intermittent Fasting Revolutie van Oscar Helm? Lees dan de informatie hieronder.
Bij het aankopen van bijvoorbeeld de Afslank Receptenbijbel krijg je gratis de eerste maand van Het Ultieme Afslank Programma (t.w.v. €19,97). Voor twaalf maanden krijg je dan nieuwe, waardevolle theorievideo’s die je helpen om permanent af te slanken voor slechts 19,97 euro per maand. In principe kun je dit zien als een proefabonnement want je kunt binnen 30 dagen je vrijblijvend en kosteloos afmelden voordat de eerste betalende maand wordt afgeschreven van €19,97.
Binnen 30 dagen kun je je per direct en kosteloos afmelden via het afmeldformulier. Daarna betaal je €19,97 per maand voor toegang wat tevens opzegbaar is via hetzelfde afmeldformulier. Na aankoop krijg je direct je inloggegevens van je automatisch gecreëerde account om de video’s te bekijken.”
Je vindt deze informatie bij het kopje ‘Het Ultieme Afslank Programma’ op de informatie pagina. Ook staan bovenaan de bestelpagina bulletpoints met alle onderdelen die je gaat aanschaffen bij het gekozen pakket. In geval van een abonnement/lidmaatschap staat er “Het Ultieme Afslank Programma – Geen instapkosten, daarna € 19,97 per maand”. Hierbij is geen sprake meer van vooraf aangevinkte boxjes/vinkjes maar van pakketten waar je uit kunt kiezen. In het geval je een pakket neemt met een abonnement moet je sinds juli 2020 actief akkoord gaan door een checkbox aan te vinken (optin). Hiermee is de informatie bij een forum discussie op Radar en de Consumentenbond inmiddels achterhaald/verouderd.
Hieronder vind je de tekst van de checkbox. Deze moet aangevinkt worden wil je het boek + abonnement kopen.
Uiteraard kun je ook alleen het boek/ebook kopen zonder proefabonnement. Vanaf de informatiepagina en bestelpagina kun je klikken voor het pakket met alleen het boek/ebook.
Voor het afsluiten van dit abonnement is via het nieuwe SEPA incasso (e-mandate) geen handtekening nodig. De incasso’s worden gedaan door Stichting PayPro.nl.
Bij het afmelden van het abonnement/lidmaatschap heb je het referentienummer nodig.
Het referentienummer (beginnend met hoofdletter ‘i’) staat vermeld onderaan de aankoop mail (met titel ‘Uw bestelling + download instructies’), op het factuur en in het geval van een afschrift als ‘Machtiging ID’ of ‘Kenmerk Machtiging’.
Om je referentienummer snel te vinden, zoek in je inbox op de term ‘referentienummer’ (zonder aanhalingstekens).
Vul het afmeldformulier in om je abonnement/lidmaatschap stop te zetten.
P.S. We reageren in 2 werkdagen via het contactformulier als je nog overige vragen hebt.
Afmelden voor de nieuwsbrief
Als je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief dan kan dat helemaal onderaan elke e-mail die je van ons ontvangt.
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen alleen dit lukt niet via het afmeldformulier
Referentienummer I-2021563
Graag hoor ik van u
Met vrgr
Ineke Kuipers
Beste Ineke, dat klopt inderdaad want dat is een eenmalige aankoop.
Ik heb wel mijn referentie nummer, maar geen ingangsdatum, nu Kanis mij niet afmelden hoe moet ik dit aanpakken?
Groet,Jantje
Beste Jantje, net onder het ‘referentienummer’ in de email ‘Uw bestelling + download instructies’ staat de aankoop datum. Mocht dat niet lukken, stuur dan even een mailtje met je gegevens naar [email protected] en het wordt voor je opgelost. :)
Ik wil de klantenservice bedanken voor de snelle afhandeling. Zo zie ik het graag! :)
Hartelijke groet, David
Beste Oscar,
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen nu ik mijn streefbericht heb bereikt (6 kg afvallen, waarvoor dank). Probleem is alleen dat ik mijn referentienummer niet meer kan vinden. Kun je me helpen? Mijn emailadres wat ik hier heb opgegeven is ook het emailadres van mijn bestelling destijds. Groetjes, Marieke.
Beste Marieke,
Je bent succesvol afgemeld.
Doordat ik op deze methode mijn streefgewicht heb bereikt wil ik mijn lidmaatschap stop zetten. Echter kan ik geen referentie nr meer vinden in mijn systeem.
Kunt u mij hieraan helpen?
Mvg geraldine schepers
Beste Geraldine,
Goed om te horen dat je je streefbericht hebt bereikt! Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice via onderstaand formulier: https://happyhealthy.nl/contactformulier/ dan zal de juiste persoon je vraag oppakken.
Beste ‘klantenservice’,
Bedankt voor de vlotte afhandeling. Snelle reactie en erg behulpzaam met afhandelen. Fijn dat het nu is opgelost.
Met vr groet,
Susan Hoogervorst
helaas kan ik ook niet meer het referentienummer vind. Zij mij graag afmelden. Monique
Ik wil mezelf graag afmelden, maar ik krijg het niet voor elkaar met het afmeldformulier. Mijn referentie nummer is I-1445329. Kunt u het voor mij stopzetten? Alvast bedankt! Groet Karin
Beste Karin,
Ik heb je bij deze per direct afgemeld. :-)
Met vriendelijke groet,
Tina (klantenservice Happy Healthy)
Goedemiddag bij deze zou ik mij graag afmelden maar vind het referentienr niet meer terug aangezien ik mijn doel bereikt heb dank u
Hoi Cindy, je referentienummer kun je altijd vinden op je bankafschrift ook als kenmerk machtiging of machtigings-ID. Ik heb je ook nog een mail gestuurd via de klantenservice :-)
Mvg, Tina (klantenservice)
Ik wens men lidmaatschap op te zeggen maar ik vind de referentie nummer nergens terug.
Kunnen jullie dit afmelden?
Mvg.
Sarah