450

Thema: Buik

avatar blog author
Hoi, ik ben drs. Oscar Helm, afslankcoach, voedingsdeskundige, dieetpsycholoog en orthomoleculair therapeut. In de afgelopen jaren heb ik duizenden mensen geholpen naar een gezonder gewicht en betere gezondheid. HappyHealthy.nl trekt inmiddels ruim 10.000 bezoekers per dag en met mijn bestseller de Afslank Receptenbijbel laat ik zien dat afvallen zowel eenvoudig als leuk kan zijn!
19Artikelen filter op thema
Selecteer een thema waar je graag meer over wilt weten Waar wil je meer over weten?

Is een Cavitatie Effectief en Veilig om Buikvet te Verwijderen?

Wat is cavitatie? Cavitatie, ook wel ultrasone cavitatie genoemd, is een afslankbehandeling die gebruik maakt van laagfrequente geluidsgolven (ultrasound) om vetcellen af te breken. Het wordt gezien als een alternatief voor liposuctie, hoewel je het er wel enigszins mee kan vergelijken omdat beide methoden erop zijn gericht om overtollig vet te verwijderen uit het lichaam...

9 Beste Oefeningen voor Schuine Buikspieren + Beste Apparaat

Wat zijn schuine buikspieren? Wanneer sporters buikspieroefeningen doen dan fixeren ze zich vaak op de voorkant van de buik. Je weet wel, de grote rechte buikspier, oftewel de rectus abdominis om die aantrekkelijke sixpack te kweken. Maar de buikspieren omvatten nog veel meer spiergroepen die ook getraind moeten worden. Want het is belangrijk om ze..

Abdominale Riem: Is Trainen met een Buikband Effectief?

Wat is een abdominale riem? Wanneer mensen praten over een sixpack dan is de abdominale riem die ze eigenlijk bedoelen. De abdominale spier, oftewel rechte buikspier, bevindt zich tussen de ribben en het schaambeen aan de voorkant van de bekken en bestaat uit verschillende spieren. Op het moment dat de spieren samentrekken, en het vetpercentage..

Crunches / Sit-ups: Uitleg, Juiste Techniek en 9 Varianten

Wat zijn crunches en sit ups? Zowel crunches als sit ups zijn twee oefeningen die je kunnen helpen bij het versterken van de buikspieren. Crunches zijn over het algemeen populairder onder sporters omdat de bewegingsvrijheid een stuk kleiner is, maar met ongeveer hetzelfde effect als een sit up. Hierdoor zul je een stuk minder spanning..